Wdrożenie systemu zarządzania finansami i majątkiem miasta

Urząd Miasta Szczecin
2007-09-03 do 2010-09-02
5246000.00 zł
Majątkowe
Materialne
Zakończone
Mienie miasta
100% Urząd Miasta Szczeicn
Nie

Projekt Zintegrowany System Informacyjny Finanse/Księgowość jest elementem budowy zintegrowanego systemu zarządzania Miastem. Prowadzone prace obejmują zakup i wdrożenie nowych systemów informatycznych oraz zintegrowanie w tym systemie m.in. nastepujących obszarów finanasowego działania miasta: finanse i księgowość, budżetowanie i controlling, środki trwałe i magazyny, podatki i opłaty lokalne, dochody z mienia, kadry i płace, obsługa funduszy unijnych. Zadanie realizowane w ramach programu budowy Zintegrowanego System Informacyjnego Gminy Miasto Szczecin. Jego realizacja pozwoli na skuteczniejsze zarządzanie wydatkami miasta i  pozwoli na uruchomienie nowych usług dla mieszkańców.